Fotografia reklamowa z Prototu

Udostępnij:

Konsumenta najpierw woła obraz. Jeżeli ten go zaintryguje, potencjalny klient zagłębi się w opis produktu. Wiesz, że najważniejsze jest pierwsze wrażenie, zwłaszcza podczas wizyt klientów na stronie Twojego internetowego sklepu. Jego decyzja dotycząca tego, czy zostać, czy przeklikać się do konkurencji, podejmowana jest w mgnieniu oka. Dobre zdjęcie to połowa sukcesu, zadbaj o tę połowę.

Czytelne i estetyczne zobrazowanie produktu

W dobie ogromnej konkurencji i informacyjnego szumu, dotarcie do odbiorców stawia przed sprzedawcami nie lada wyzwania. Po pierwsze produkt wśród masy mu podobnych musi odznaczać się czymś wyjątkowym. Po drugie należy go dobrze wypromować. Po trzecie - biorąc pod uwagę długość czasu, jaki przeciętny konsument przeznacza na wizytę w witrynie sklepu internetowego, należy skupić jego uwagę na swojej ofercie dłużej niż ułamek sekundy.

Najbardziej unikalny asortyment pozostanie niezauważony bez dobrej wizualnej prezentacji. Szybciej sprzeda się marnej jakości podróbka, jeśli zostanie odpowiednio zaprezentowana, niż wysokiej jakości towar opatrzony miernej jakości zdjęciem i suchym lakonicznym opisem. Idąc naprzeciw potrzebom współczesnych przedsiębiorców, firma Prototu przygotowała atrakcyjną ofertę obrazowania produktów.

Fotografie produktowe w packshotach

Zdjęcie produktowe (https://prototu.pl/portfolio/fotografia-produktowa/) powinno jak najwierniej oddawać cechy oferowanego przedmiotu. Kształt, kolor, faktura produktu na zdjęciu muszą być jak najbardziej zgodne z jego obrazem rzeczywistym. Próby ich upiększania lub dodawania sprzedawanym towarom cech, jakich nie posiadają, mogą na dłuższą metę raczej zaszkodzić niż pomóc sprzedawcom. Odbudowanie zaufania rozczarowanych klientów to proces bardzo trudny, a w przypadku dużej konkurencji prawie niemożliwy.

Packshot to sekwencja zdjęć pojedynczego obiektu wykonana zazwyczaj na jednolitym tle. Seria fotografii przedstawia go z wielu stron, wraz z osobnymi ujęciami cech szczególnych. Ekipa Prototu wykonuje zdjęcia na białym planie, a na życzenie klienta zmienia kolor scenografii lub dokonuje “szparowania”, czyli wycięcia obrazu obiektu z tła. Packshoty przygotowywane są zarówno na potrzeby e-commerce, jak i do druku katalogów.

packshot

Fotografia obrotowa 360° oraz 3D

To bardzo atrakcyjna, interaktywna forma prezentacji oferowanych produktów. Dzięki temu rozwiązaniu, zainteresowany przedmiotem potencjalny klient, może dokładnie obejrzeć towar. Fotografia 360° powstaje dzięki nałożeniu na siebie w specjalnym programie sekwencji ujęć obiektu z różnych stron. Przedmiot jest fotografowany na specjalnym obrotowym talerzu. Zmiana kąta ułożenia produktu na bok oraz pod kątem, umożliwia jego obrazowanie również z góry, z dołu i pod skosem. W efekcie tych zabiegów, przesuwając myszką po obiekcie, obserwator może obejrzeć produkt z każdej strony, a także przybliżyć go bądź oddalić.

Platforma Prototu App i promocja

Aby ułatwić swoim zleceniodawcom proces doboru i magazynowania zdjęć o każdej porze dnia i nocy, eksperci studia przygotowali specjalną platformę Prototu App. Dzięki tej aplikacji, możesz w dowolnym czasie, 24 godziny na dobę pobierać, udostępniać lub po prostu przeglądać zdjęcia sfotografowanych towarów. Brak limitów pamięci. Dostaniesz na swój magazyn zdjęć tyle miejsca, ile potrzebujesz. Wszystkie zdjęcia będą dokładnie opisane i skatalogowane oraz dostępne w formatach zarówno na stronę internetową, jak i do druku. Z Prototu pierwsze 10 produktów fotografujesz gratis.

0 Komentarze

Socialmedia

Warte uwagi

Praca w hotelarstwie Wrocław – sprawdź...

„Dobra praca” - czym właściwie jest? Dla jednej osoby będzie to po prostu miejsce, w którym będzie mógł liczyć na stabilne zatrudnienie. Dla innego człowieka będzie to coś...

Pogoda w Krakowie